decembrie 09, 2010

noi

m-ai intrebat de indraznesc sa-mi astern vise
m-am indragostit de tine
m-ai asteptat sa plang iluzii si dorinte distruse
m-am indragostit de tine
m-ai mangaiat cu prima nota de vioara frageda
m-am indragostit de tine
m-ai imbarbatat de anotimpuri de mireasma ranceda
eu...m-am indragostit de tine.

te doresc si buzele iti gusta stropii
te iubesc...

ma posezi in visele-ti ce adulmeca atingeri
ma saruti timid in noptile-ti din ceruri
ma dansezi printre clipele-ti pierdute-n ganduri
ma ascunzi in praful primei contopiri de-a pururi...

te iubesc si genele iti imagineaza zambete
te visez...

sub cerisorii uzi ai sta sa gusti un strop din mine
langa manute ai alerga sa simti dorul de vine
pe umeri mici tu ai visa sa mesteci carnea-n vene
langa buzite te-ai trezi sa ai soare si pene...

te visez si inima-ti imi striga soapte
te patez...

al meu e trupul tau invinuit de respiratii
costientizeaza-ti dragostea de mine fara aberatii
ai mei sunt stropii tai invaluiti de mici donatii
iubeste-mi visele cu mii si mii de intonatii.

te patez si palmele-ti imi cearta pielea
te creionez...te colorez...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu