decembrie 09, 2010

e dor

as vrea sa iti vorbesc de zambete..
as vrea sa-ti povestesc de vise..as vrea sa-ti ating privirea..sau doar sa ating nemurirea..
cuvinte ude imi stropesc pielea..aceasta respira-bizar-esentele tacute..
clipele eterne ne citesc zabovirea pe acelasi lemn de praf atata de ravnit..dar murdar..
e praf,e nor,e zori..e soare-n palme,e luna-n ghiozdane..
e fata-n parul tau ciudat,e joaca-n ochii tai ascunsi,e zambetul in cerul meu..
doresc,zambesc,plang iar cand ma trezesc..
visez,dansez..ador sa te vorbesc..
muncesc,maschez..astept sa te primesc..
latent,absent..e raiul rupt din tine lent..
hibrid,lucid..esti tu in vidul meu..
juvenil,infantil..e restul tau lovindu-ma in plin..
notoriu,avar..e par..
e eu in tu,e tu in eu..e schimonosit ,ascuns..e dor.
as vrea sa-ti daruiesc zambete..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu