decembrie 09, 2010

iar eu..

m-am adunat din asternuturi,scuturand pamantul ce ma strangula erotic
m-am cules din brate,inlaturand melancolia ce ma inraia patetic
m-am strans din ceruri,aruncand dualitatea ce ma nimicea totemic
m-am maturat din soapte,recicland litere ce ma urateau feeric
ma scurg...

si m-am luptat cu marea sa-mi permita sa plutesc
si m-am certat cu timpul sa-mi permita sa traiesc
si m-am luptat cu vantul sa-mi permita sa iubesc
si m-am certat cu trupul...poate reusesc...sa cresc...
dansez...

nici pielea nu mai vrea sa taca...
nici palma nu ma mai ascunde...
nici vena nu mai lacrimeaza...
toate-mi dezvaluie corabii...rasturnand iluzii!

Un comentariu:

  1. ce eu ai sechestrat in tine care cu atata jind ar vrea sa se desfasoare, dar in asta lume nu prea ar avea sperante?

    RăspundețiȘtergere