martie 06, 2011

vicios..si dulce

    In mana mea se zdrobeste un vis..si in intuneric,chiar si eu devin mai pura!Nicicand n-am regretat cuvinte..chiar daca,in abuz de nebunie,apelez la cutia plina cu minciuni.Si-ncerc sa ma conving ca doare.Dar nici macar..nu-mi amintesc cum se simtea euforia de atunci..cum se dorea..nu era dor,nu era viata..era ranjetul diavolului in sunete hipnotizante.
    Viata??..e definitia infantil de iluzorie pe care o atribuim unui act atat de primitiv.Eu as fi vrut sa o numesc perdea..sau cortina..si noi sa ne jucam rolurile pe-o scena improvizata din mormane de gheata si flacari uriase..mereu actori,mereu in repetitii ca niste-ncepatori,cu tremur in voci si licariri in pupile,cu spasme trupesti si fiori de precipitat albastru!
    Am pasi mai lejer printre siluete marcate de glume permanente..am recunoaste un rol incurajat de vicii..am intra in actul II si ne-am trezi..am incerca din nou,reparand eroarea de comportament..sau am renunta la scenele nevoluptoase..caci scanteile s-au stins.
    Dar totusi..de ce nu putem renunta..la ceea ce nu ne face sa tresarim?sa tremuram de extaz?..in mana mea scobeste o aripa -ma transform in spuma unui pact tratat in foi si ignorat in viscere..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu